Retours en schade
Retouren
Indien de artikelen na aflevering van een bestelling niet naar wens zijn, dien je dit binnen 14 dagen na levering te melden via [email protected]
Met als onderwerp retour + bon nummer.
U krijgt binnen de 48 uur een mail van ons terug met de retourinstructies.
Let er op ! De artikelen moeten binnen de 14 dagen na ontvangst retour gestuurd worden in de originele onbeschadigde verpakking inclusief alle toebehoren en eventuele vulmateriaal. Het retouren geschiedt op eigen risico. Retourkosten zijn ten laste van de klant.
Als we deze in goede staat ontvangen. Sturen wij u een nieuw product of ontvangt u uw betaling (exclusief verzendkosten) binnen de 7 werkdagen terug. Tenzij wij merken dat het product zodanig is gebruikt dat het niet meer in “ winkelstaat “ is, kan het zijn dat je minder geld voor je artikel terugkrijgt.
Schade of breuk
Bij schade of breuk bij leveringen moet dit binnen de 48 uur gemeld worden. Merkt u bij levering zelf dat er al schade is gelieve dit aan de transporteur te meldde zodat hij hiervan een aantekening kan maken.
Melden van schade doet u via [email protected] met als onderwerp “ schade + bon nummer “.
Bijhorend bij deze mail moeten er duidelijke foto’s aanwezig zijn.
1. Minstens 1 duidelijke foto van de schade
2. Een duidelijke foto van het pakket, waar op het etiket goed zichtbaar is
3. De inhoud van het pakket met het eventuele vulmateriaal indien dit aanwezig
Meldingen van schade die na deze 48 uur gebeuren worden niet meer in behandeling genomen. Meldingen zonder foto's worden niet in behandeling genomen.
Als de schade duidelijk is en aan alle voorwaarden is voldaan sturen wij zo snel mogelijk een nieuw product naar u op. Het beschadigd product dient u samen met de verpakking + verpakkingsmateriaal waar het is in toegekomen retour te sturen.
In geen geval kan schade of breuk aanleiding geven tot een schadevergoeding onder welke vorm ook.